• Z pewnością wszyscy słyszeli o tym, że o powodzeniu projektu informatycznego w dużej mierze decyduje nie tylko to, jakim zespołem IT dysponujemy, ale także jakość przepracowania tzw. preprodukcji, czyli poświęcenia czasu na skrupulatną analizę wymagań, zrozumienia oczekiwań i realnych potrzeb klienta oraz zaplanowania odpowiedniego harmonogramu. Jest jeszcze jeden punkt rozgrywający się na tym etapie, o którym akurat wszyscy zwykle pamiętają, ale niekoniecznie wiedzą o nim to, co najistotniejsze. O czym mowa? Oczywiście, o makietach i prototypach interfejsu.


  • UX odnosi się do „doświadczenia użytkownika”, a projektowanie UX to proces strategicznego projektowania produktów z myślą o kliencie, aby zmaksymalizować dostępność i zoptymalizować użyteczność.

    Łatwość użycia, jest głównym czynnikiem w krajobrazie niezliczonych niemal identycznych produktów.

    UX ma na celu poprawę doświadczenia użytkowników i klientów z naszymi produktami, usługami i markami. Dzięki temu jesteśmy bardziej kreatywni, mądrzejsi i na dłuższą metę oszczędzamy czas i pieniądze.


  • Landing Page to samodzielna strona, stworzona specjalnie na potrzeby kampanii marketingowej, zaprojektowana w ten sposób, aby nakierować użytkownika na jeden, konkretny element, zwany potocznie CTA (skrót od call to action, czyli wezwanie do działania) oraz docelowej interakcji z celem konwersji.